Opinie dla jaapee sprzedającego na Allegro

Średnia wszystkich ocen:

  • Średnia ocena sprzedającego (1 do 3) : 1.0
  • Średnia ocena towarów (1 do 3) : 1.0
  • Średnia ocena komunikatywności (1 do 3) : 2.0
  • Średni czas oczekiwania na towar (w dniach) : 3

Komentarz kupującego:

dodany 2016-11-29 15:51:09 przez aneta5-2006 (aukcja 5013834553)
  • ocena sprzedającego (1 do 3) : 1 - zwyczajny oszust i naciągacz!
  • ocena towarów (1 do 3) : 1 - towar w ogóle nie dotarł lub dotarł bubel :(
  • ocena komunikatywności (1 do 3) : 2 - odpowiada na pytania, ale nieco zbyt powierzchownie
  • czas oczekiwania na towar (w dniach) : 3
Komentarz:
Przesyłka niestety zapakowana wyjątkowo niedbale. Od samego początku dziwnie pachniała lakierem, po otworzeniu okazało się że buteleczki były luzem wrzucone do kartonika przez co jedna z nich pękła i zalała całą resztę. Dodatkowo trzy buteleczki z lakierami nie miały numerków. Miałam za sobą zmarnowany tak wieczór jak i rolkę ręcznika jednorazowego a buteleczki i tak zostały lekko kleiste. Dodatkowo okazało się że jeden lakierów to jakiś glut, więc po długiej wymianie korespondencji dosłano mi lakier który był wcześniej pęknięty oraz wymienili glut na .... jeszcze większy glut. Ponownie sobie korespondowaliśmy po czym dosłano mi już dobry lakier i jako rekompensatę zażyczyłam sobie top, który też mi dosłano. Nie koniec to jednak naszych przygód, niestety, okazuje się że to nie lakier był wadliwy tylko zapakowano mi stare lakiery – z 2014 roku i o ile o nr 66 był od razu zgluciały to teraz inne lakiery kupione od lipca tego roku - robią się takie same, powód mają 2 lata bo rok produkcji na nich to 2014 rok, dokładnie 5 szt. Lakiery kupiłam do użytku prywatnego więc dopiero teraz sukcesywnie je otwieram z zamiarem użycia a tu taka niespodzianka! Na zakupionych 29 szt. – te 5 szt. (+ nr 66 który już wcześniej został wymieniony) to trochę dużo. Ja rozumiem, że nie chcą być stratni i pakują klientom najstarsze a nie najświeższe lakiery, ale towar który w najbliższych tygodniach ulegnie przeterminowaniu przez co zmieni swoje właściwości i stanie się klientowi bezużyteczny - to już duża przesada. Ja też – podobnie jak “Jaapee” nie chcę być stratna a lekko licząc zapłaciłam za nie 124,95 zł i jakoś nie odpowiada mi wizja “wyrzucenia tych pieniędzy w błoto”.
Jakby przygód było mało to jeszcze zakupiony w Jaapee Top okazał się być bazą, gdyż mieli wadliwie oznaczoną dostawę – o czym poinformowano mnie telefonicznie. Chciałabym zaznaczyć że w tym samym zamówieniu kupiłam również bazę – a w efekcie otrzymałam 2 bazy bez topu.
Oczekiwałam w korespondencji do sprzedawcy przysłania mi ŚWIEŻYCH lakierów oraz Topu deklarując jednocześnie chęć zwrotu wadliwych produktów. Jakież było moje zdziwienie kiedy uzyskałam odpowiedź że termin ważności tych lakierów to 3 lata i 1 rok po otworzeniu (co nigdzie nie jest napisane ani na stronie ani na buteleczce) a lakiery jakimś dziwnym trafem te z 2014 roku robią się dziwnie gęste. W sprawie Topu poinformowano mnie abym ten “przeprosinowy” zaliczyła sobie jako wymianę bazy oznaczonej jako TOP a reklamację odrzucono.
Reasumując: zakupy radzę robić tylko i wyłącznie w sklepie stacjonarnym bo tylko tam można zobaczyć i mieć wpływ na to czy nie kupuje starocia, bo same lakiery z serii Sunny Nails Prestige są dobre – pod warunkiem że są świeże.
Po wystawieniu im przeze mnie recenzji na FB zniknęła u nich ta opcja a ja sama zostałam zablokowana na FB oraz wciągnięta na czarną listę na Allegro.
Ja pogodziłam się z utratą tych pieniędzy - a to daje mi dużą swobodę działania. Moja opinia tutaj to takie małe "podziękowanie za brzydkie potraktowanie". W przyszłości proszę pamiętać o zasadzie że: 1 zadowolony klient powie 10-ciu innym a 1 niezadowolony rozgłosi 100-tu innym - nawet kiedy próbuje mu się zamknąć usta.

Zdjęcie załączone przez oceniającego: